16.5.08

Guy Ritchie

Voume motivar con este tipo simplemente porque cada vez que vexo o seu último anuncio flipo....


Sin máis nin máis, un tipo capaz de facer unha película tan sumamente boa como "Snatch: Cerdos e Diamantes" xa ten todo dito. Ademáis, películas como "Lock and Stock", outros anuncios como o do BMW M5 (protagonizado por Madonna) e varios videos como o de What It Feels Like For A Girl de Madonna, a súa primeira colaboración.

Desfrutade de él e buceade por videos e anuncios, xa verdes!

5 comentarios:

Alfredo Blanco dijo...

Eu tamén flipei a primeira vez que o vin, estabamos no Cactus vendo o Manchester-Barça e foi o primeiro anuncio do descanso, estaba todo dios a punto de levantarse pero quedamos todos embobados mirando pa tele.
O rollo é que non sabías de que era ata que rematou.

Barnikel dijo...

Ennndiósssss... cómo se sale o anuncio, menudo cuuuurro, a verdade é que te mete de cheo no que o resto dos mortais supoñemos que pode ser a vida "de estrela do fútbol".

Morta dijo...

Home, so hai que coñecer o curriculum do autor, xenial a escea na que sae un fulano ardendo dun bar onde van entrar os protagonistas pareceme unha perfecta presentacion ao espectador do que pode atopar nese bar, (máis adiante sabese porque sae o tipo ardendo) é en Lock and Stock se non me equivoco.

Checha dijo...

Repitome...buenisimo...

Alfredo Blanco dijo...

A veeer!! CHECHA! que pasa con este bló! abandonachelo ou?!