17.1.08

Novos toys!

Pois iso, xa coñeces a miña febre polos toys...unha mostra máis, os últimos en chegar á casiña.


Por unha banda está o Supergordo, un toy novo, creado en España e que me tocou nun concurso-sorteo de SoloSon Toys (o foro dos toys en español). Dito boneco é o número 12 dunha serie de 50 (só 50 en todo o mundo), ando a pensar como tunealo e facelo máis meu..unha imaxe:

Por outra banda, fun de visita pola tenda Antaruxa, da Coruña, que de momento parece ser a única da cidade na que se venden os toys, así que cheguei alí e atopei a serie 4 dos Dunny, e o único que me motivou a ser comprado foi un diseñado polo ilustrador Gary Baseman...do que teño escoitado falar moito, e a verdade, gústame...deixovos a imaxe:

A fines desta semana (coincidindo co cumple de Virginia) espero recibir algo máis, incluido algo de material para tunear o BabyQee que vos amosei no ultimo post, así que espero poder amosarvos novas cousas...espero que vos vaian gustando os Toys!

No hay comentarios: