14.1.08

O mundo dos ArtToys

ArtToy = Boneco Artístico

O tema dos ArtToys, tamén coñecidos coma "bonecos de vinilo", baséase na customización (tuneo, vamos) de pequenos bonecos feitos na súa meirande maioría para tal fin. Os comenzos desta disciplina artística teñen moito que ver co arte urbán (street art), pois semella que parte de xente á que se lle deu por customizar algúns bonecos que pasaban polas súas mans e que pertencían ao mundo do graffiti, extendendose máis adiante sobre todo aos ilustradores e deseñadores gráficos...

Non vou tentar dar información detallada e quedar de guai (máis que nada porque só me dedicaría a googlear), pero si vou tentar darvos algún nome e algunha que outra web onde ver toys e demáis, eso sí, tamén os podedes mercar, pero prefiro que me avisedes antes pa facer pedidos conxuntos..jeje!

Neste primeiro post, teño que falar de Adrián López, do que tiven coñecemento no final do pasado ano a través do diario La Voz de Galicia, nun especial co mellor do ano 2007 e unha pequena reseña sobre dito artista. O curioso e que parece ser que un dos impulsores do toyart en España é un galego, un coruñés, sempre baixo a perspectiva da Voz, e a partir desta reportaxe puiden atopar un foro que creo se convertirá na referencia para todo o que queira saciar a súa curiosidade sobre os arttoys, o foro de Solosontoys. Eiquí podes atopar dende discusións sobre como facer un toy dende os bocetos iniciais e que materiales utilizar, ata vínculos a páxinas con PaperToys (sí, imprimir un toy para facer despois) ou un directorio de tendas físicas en toda a xeografía española e parte da internacional.

Noutra orde de cousas, podo dicirvos que para min as marcas máis coñecidas son Kidrobot e Toy2R. Entre os modelos básicos que son para min máis coñecidos están os Qee, Bearbrick, Dunny, Teddy Troops e os Fat Caps, ademáis das coleccions de Gloomy Bear (do que algún dia farei un post freak), de Tokidoki e os do grupo Gorillaz (os meus desexados)...

Ademáis, coñezo algunhas tendas online que son nas que teño adquirido o pouco que teño: Mondotoyz, Naranjas Chinas, Artoyz...e a xa citada de kidrobot...podería dicirvos máis que descubrín hai pouco, pero con estas chegavos para mirar por enriba, e non quero quitarlle o mérito a solosontoys, así que visitadeos para máis información...

Por último para que vexades algo dos meus, poucos pero que me encantan, o resto en FlickrAngroisinDesign:
O meu GloomyBear, común e barato, pero o meu preferido...


Cactus, de Tokidoki, xa vedes que bonito


O Dunny Gingerbread, sí como a pasta de té de Shrek, un meu e outro para virginia...

E o BabyQee que teño para customizar...a ver que tal sae....

Próximamente farei algún post sobre streetart, co artista Banksy á cabeza cos seus Stencils, e pode que outro con artistazos do mundo audiovisual coma os realizadores do video da canción do día.

Canción do día: D.A.N.C.E. de Justice

No hay comentarios: